25 października

FIT PANCAKESY Z BANANA

Chciałam zrobić dziś rano pancakesy, ale okazało się że nie mam w lodówce kefiru. Potrzeba matką wynalazku i tak znalazłam w internecie przepis na placki z banana 😊 Ulepszony przepis podaje pod spodem:





Placuszki z banana:

  • jeden cały banan
  • 3/4 szklanki mleka 
  • szklanka mąki 
  • łyżka oleju 
  • łyżka syropu klonowego 
  • łyżeczka proszku do pieczenia 
  • łyżeczka cynamonu 
  • jedno jajko 



Wykonanie jest bardzo proste i bardzo szybkie! Należy wszystko zblendować na gładką masę i piec na patelni przez około 5 min. Coś pysznego! 





Życzę smacznego! :)




20 komentarzy:

  1. Idealny przepis na szybkie i pożywne śniadanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam śniadania, tak samo jak pancakes!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo na prawdę? Ja bez śniadania nie wyobrażam sobie wyjść z domu! To dla mnie najlepszy początek dnia :)

      Usuń
  3. Wyglądają smacznie i przepis bardzo łatwy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba wykorzystanie banana, który dodatkowo dosładza placuszki :) Idealne śniadanie lub przekąska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak - banan nadaje słodki posmak, dzięki czemu nie musimy dodawać cukru ;)

      Usuń
  5. Aż zrobiłam się głodna muszę koniecznie wypróbować przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za śniadaniami na słodko ale te pancakesy wyglądają cudnie! Na pewno ich spróbuję ;) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pancakes wszelkiego rodzaju! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. oj z banana zjadłabym kilka :D :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Już wiem, co zrobię dzisiaj na kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam pancakesy! Takich bananowych jeszcze nie robiłam, ale mam to w planach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo, mniam! Przepis już zescreenowany :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Robię je w różnych wersjach są super :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 whitegreyandpink , Blogger